Известие

Collapse
No announcement yet.

Термостат

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Мерси колега, днес ще пробвам след работа с пробката, за която колегата спомента и ще видя ако няма промяна ще я водя да я обезвъздушават. То като цяло не съм искал да я вкарвам в тези температури и това беше причинта като видях че загрява да я гася на светофари и в двишение за да нанеса възможно най-малки щети. Събота или неделя когато приключа с обезвъздушавания и тн. ще кажа какъв е резултата.
    Audi A3 8p 2.0 TDI;
    Alfa Romeo 156 1999 2.0 T.S. Fobos 1 - ex;
    Alfa Romeo 156 2.4 1998 JTD - ex;

    Comment


    • #17
      Здравей колега, имах същото приключение както при теб преди 2-3 месеца.Симптоми-загрява, няма парно, долния маркуч хладен обезвъздушена 100%,перките се включват.Първо смених термостат, резултат същия.Реших,че не се обезвъзвъздушава поради запушване, свалих радиаторите на парното и водния, промиване на цялата система и радиаторите, резултат същия.Направи ми впечатление,че когато работи на високи обороти се охлажда, което ме накара да видя водната помпа.Оказа се,че преди да превърти оста на помпата и да спре да върти антифриза е сработвала от време на време и затова при форсиране е завъртала антифриза през големия кръг.
      Извод-водна помпа за смяна поради инженерното недоразумение, пропелера на помпата е направен от материал подобен на пластмаса и с времето превърта в металната ос.
      Дано съм бил полезен и успех.
      П.С. В форума имаше тема точно за този проблем.
      sigpic
      Alfa Romeo 156 1.6 16V Twin Spark
      .:: My PRECIOUS ::.

      Comment


      • #18
        В такъв случай, антифриза няма да циркулира в разширителното казанче на празен ход.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Същото инженерно недоразумение го има при инженерните недоразумения от БМВ.
          alfa 159 1,8 mpi/lpg

          Comment

          Working...
          X